TAPAHTUMA

UuDin syyswebinaari

Ti 12.10.
9.30 - 14.30

Tervetuloa mukaan UuDin syyswebinaariin tiistaina 12.10.2021 klo 9.30 – 14.30 Teamsissa! Digituki kehittyy ja siirtyy seuraavalle tasolle vuonna 2022. Samalla myös Uudenmaan Digitukiverkosto (UuDi) on uuden vaiheen edessä. Uudenmaan Digituki -hanke päättyy lokakuun lopussa ja verkoston koordinointi siirtyy uusiin käsiin. Miltä UuDin yhteinen suunta näyttää?

Katso webinaarin ohjelma TÄÄLTÄ.

Syyswebinaarissa käymme läpi verkoston historiaa ja tulevaisuutta. Suuntaviivoja UuDin jatkolle on suunniteltu hankekauden aikana verkoston työryhmissä. Webinaarin aikana tutustumme UuDin Tulevaisuus-työryhmän ja Ydinryhmän työn tuloksiin, jonka lisäksi kuulemme verkoston uudesta materiaalipankista.

Katsauksen taaksepäin luo Uudenmaan Digituki -hanke, joka käy tilaisuudessa läpi UuDin koordinoimisen vaiheita ja kiittää yhteistyökumppaneitaan kuluneista vuosista. Tulevasta saadaan puolestaan esimakua, kun uusi digituen alueellinen kehittäjä Digi- ja väestötietovirasto esittäytyy.

Aamupäivän ohjelma on suunnattu Uudenmaan Digitukiverkoston jäsenille. Päivä jatkuu klo 13.00 alkaen kaikille UuDin toiminnasta kiinnostuneille avoimella Digituen kehittäminen verkostotyön avulla -webinaarilla Teamsissa. Saat iltapäivän tilaisuuteen erillisen kutsun, jota voit jakaa vapaasti eteenpäin.