Sukella rohkeasti digiin! – UuDin kevätwebinaari järjestetään 11.5.

Uudenmaan Digitukiverkoston kevätwebinaarissa sukelletaan rohkeasti digiin! UuDin jäsenille tarkoitettu tilaisuus järjestetään tänä vuonna tiistaina 11.5. klo 9.30 – 15.15 Teamsissa. Päivän ohjelmaan kuuluu tuttuun tapaan ajankohtaisia puheenvuoroja, UuDilaisten toiminnan esittelyä, verkoston tuoreen julkilausuman julkaisu sekä verkostoitumista. Tilaisuus on ilmainen eikä vaadi ilmoittautumista UuDin jäseniltä.

Webinaarin koko ohjelman löydät TÄÄLTÄ.

Kevätwebinaarin teemana on tänä vuonna digirohkeus, jota tarkastellaan päivän aikana monesta näkökulmasta. Tilaisuuden avaa tietotekniikan lehtori Maikku Sarvas, jolla on pitkä kokemus tietotekniikan opettamisesta. Tämän jälkeen digirohkeutta esittelevät omasta näkökulmastaan UuDin jäsenorganisaatiot Helsingin seudun erilaiset oppijat ry, Suomen venäjänkieliset sekä Moniheli.

Aamupäivän aikana tutustutaan myös alueellisten digitukihankkeiden minitiimityöskentelyn tuloksiin, jonka lisäksi eri maakuntien hankkeet pääsevät kertomaan digirohkeista onnistumisistaan hankekausiensa ajalta. Uudenmaan Digituki -hanke esittelee UuDille tehdyn kartoituskyselyn tuloksia ja päivän päätteeksi päästään kuulemaan Digi- ja väestötietoviraston sekä valtiovarainministeriön näkemyksiä digituen kehittämisen tilanteesta.

Viimevuotisten kevät– ja syyswebinaarien tunnelmiin pääsee palaamaan nettisivuillamme. Verkostoon voit liittyä vielä ennen tilaisuutta täyttämällä TÄMÄN lomakkeen.